- Praktische informatie
- BeterDichtbij
BeterDichtbij
Direct in contact met uw zorgverlener
Voor digitaal contact tussen patiënt en zorgverlener gebruikt Saxenburgh de BeterDichtbij app. Via deze app kunt u makkelijk en veilig beeldbellen en berichten sturen aan uw zorgverlener. De meeste vragen worden door de poli-medewerker beantwoord, eventueel na overleg met de behandelend arts. U ontvangt binnen 3 werkdagen bericht, maar meestal al dezelfde dag.
Deze app is niet voor spoedvragen. Heeft u een dringende vraag of twijfelt u? Belt u dan met de afdeling waar u onder behandeling bent.
Geef uw toestemming in MijnSaxenburgh
Bent u patiënt bij Saxenburgh en heeft u toestemming gegeven voor BeterDichtbij in het het patiëntenportaal MijnSaxenburgh? Dan ontvangt u bij het maken van een afspraak automatisch een uitnodiging voor BeterDichtbij. Wilt u BeterDichtbij gebruiken, maar heeft u nog geen uitnodiging gekregen? Vraag er gerust naar bij de afdeling waar u onder behandeling bent.
Meer informatie
Heeft u vragen? Kijk bij de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan gerust contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent.
Registreren
Wilt u de app downloaden en wilt u zich registreren? In de instructiefolder leest u alle informatie.
Introductievideo BeterDichtbij
Kijkt u liever naar een filmpje om te zien hoe het werkt? Dat kan, bekijk hier hoe makkelijk het werkt, ook voor u.
Heeft u vragen?
Heeft u een vraag over de BeterDichtbij app? Neemt u dan gerust contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent.
Bekijk ook de pagina met veelgestelde vragen en antwoorden op de website van BeterDichtbij. U kunt uw vraag ook mailen naar service@beterdichtbij.nl of bellen met 085 – 27 35 398.
BeterDichtbij is een initiatief van de Vereniging van Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ), een vereniging van 33 algemene ziekenhuizen verspreid over heel Nederland.
Nieuws over BeterDichtbij
-
Even appen met het ziekenhuis: handiger dan bellen!
Even een vraag stellen aan je zorgverlener? Dan kan veilig met de BeterDichtbij app. Heel handig want het gaat sneller dan bellen en je appt je vraag wanneer het jou uitkomt. Via de BeterDichtbij app kun je makkelijk én veilig niet-spoedeisende vragen stellen over je behandeling, afspraken of herhaalrecepten.
-
Veilig en makkelijk communiceren met BeterDichtbij
Voor digitaal contact tussen zorgverlener en patiënt gebruikt Saxenburgh al een aantal jaren de BeterDichtbij app. Hiermee kunnen patiënten en zorgverleners veilig en makkelijk met elkaar beeldbellen en berichten sturen. Vanaf 1 juni krijgen patiënten die een afspraak maken automatisch een uitnodiging voor BeterDichtbij. Zo maken we het makkelijker om digitaal met elkaar te communiceren.
Veelgestelde vragen
Ik heb een dringende vraag die niet kan wachten, wat kan ik het beste doen?
Heeft u een dringende vraag, die niet kan wachten? Belt u dan met de afdeling waar u onder behandeling bent.
Moet ik toestemming geven voor BeterDichtbij?
Ja, als u gebruikt wilt maken van BeterDichtbij moet u toestemming geven. In het patiëntenportaal MijnSaxenburgh kunt u uw toestemming vastleggen. Ga naar MijnSaxenburgh, Mijn gegevens en naar Mijn toestemmingen. Onder het kopje BeterDichtbij kunt u wel of geen toestemming geven. Geeft u toestemming, dan wordt u bij een volgende afspraak automatisch uitgenodigd voor BeterDichtbij.