Naar hoofdinhoud

Digitale zorg

Direct in contact met uw zorgverlener

Voor digitaal contact tussen patiënt en zorgverlener gebruikt Saxenburgh de BeterDichtbij app. Via deze app kunt u makkelijk en veilig beeldbellen en berichten sturen aan uw zorgverlener. De meeste vragen worden door de poli-medewerker beantwoord, eventueel na overleg met de behandelend arts. U ontvangt binnen 3 werkdagen bericht, maar meestal al dezelfde dag.

Deze app is niet voor spoedvragen. Heeft u een dringende vraag of twijfelt u? Belt u dan met de afdeling waar u onder behandeling bent.

Geef uw toestemming in MijnSaxenburgh

Bent u patiënt bij Saxenburgh en heeft u toestemming gegeven voor BeterDichtbij in het het patiëntenportaal MijnSaxenburgh? Dan ontvangt u bij het maken van een afspraak automatisch een uitnodiging voor BeterDichtbij. Wilt u BeterDichtbij gebruiken, maar heeft u nog geen uitnodiging gekregen? Vraag er gerust naar bij de afdeling waar u onder behandeling bent.

Meer informatie

Heeft u vragen? Kijk bij de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan gerust contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent.

Registreren

BeterDichtbij Downloaden

Wilt u de app downloaden en wilt u zich registreren? In de instructiefolder leest u alle informatie.

Lees de instructiefolder

Introductievideo BeterDichtbij

Kijkt u liever naar een filmpje om te zien hoe het werkt? Dat kan, bekijk hier hoe makkelijk het werkt, ook voor u.

Heeft u vragen?

Heeft u een vraag over de BeterDichtbij app? Neemt u dan gerust contact op met de afdeling waar u onder behandeling bent.

Bekijk ook de pagina met veelgestelde vragen en antwoorden op de website van BeterDichtbij. U kunt uw vraag ook mailen naar service@beterdichtbij.nl of bellen met 085 – 27 35 398.

BeterDichtbij is een initiatief van de Vereniging van Samenwerkende Algemene Ziekenhuizen (SAZ), een vereniging van 33 algemene ziekenhuizen verspreid over heel Nederland.

Lees meer: Thuismeten app